Město Kladno
Kotva
GDPR
 
 
Aktuality
Učitel/učitelka na 1.stupni ZŠ
20.2.2019

Od 1. 9. 2019 hledáme na  uvolněnou pracovní pozici učitel / učitelka na 1. stupni ZŠ novou pracovní sílu. Předpokladem je odborná kvalifikace dle zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky č 197/2014 Sb., a trestní a morální bezúhonnost.

Nabídku životopisu posílejte na adresu: zuzana.holeckova@7zskladno.cz, případně volejte na 736 768 769

Platba poplatku za školní družinu ve školním roce 2018/19 - 2. pololetí
7.1.2019

Úplata za vzdělávání ve ŠD na školní rok 2018/19 je stanovena ve výši 150,- Kč na žáka za měsíc.

Platbu druhého pololetí ve výši 900,-- Kč (leden, únor, březen, duben, květen, červen) zašlete nejpozději do 28. 2. 2019 na účet školy č.ú. 115-7480750207/0100.

Variabilní symbol obdrží každý žák. Do poznámky k platbě uvádějte celé jméno a třídu.

Číslo účtu pro platbu ŠD, LVVZ a ŠvP
21.9.2018

Vážení rodiče,

číslo účtu pro platbu poplatku za školní družinu (ŠD), platbu za lyžařský výcvik (LVVZ) a pro platbu školy v přírodě (ŠvP). Při platbě vždy uvádějte variabilní symbol a do poznámky jméno a příjmení žáka a popis platby (ŠD, LVVZ, ŠvP).

 

č.ú. 115-7480750207/0100 u Komerční banky

 

Variabilní symbol obdrží každý žák a slouží po celou dobu jeho docházky do ZŠ.

 
 
V příštích dnech vaříme
Čtvrtek 21.03.2019
Polévka: 
Pórkový krém se smaženým hráškem
Hl. jídlo1: 
Hovězí na žampionech, rýže, ovoce
Hl. jídlo 2: 
Kuře na smetaně, těstoviny, ovoce
Hl. jídlo 3: 
Čočka po orientálsku, vejce, okurka
Pátek 22.03.2019
Polévka: 
Z červené čočky
Hl. jídlo1: 
Dušené ledvinky, rýže, salát
Hl. jídlo 2: 
Cmunda po kaplicku, moučník
Hl. jídlo 3: 
Sekaná svíčkková, špaldový knedlík, ovoce
Pondělí 25.03.2019
Polévka: 
Zeleninová s rybími knedlíčky
Hl. jídlo1: 
Palačinky se špenátem a smetanou, jogurt
Hl. jídlo 2: 
Lovecký závitek, brambory, ovoce
Hl. jídlo 3: 
Kuřecí rizoto se sýrem, okurka
Úterý 26.03.2019
Polévka: 
Slepičí vývar se zavářkou
Hl. jídlo1: 
Znojemská roštěná, rýže, ovoce
Hl. jídlo 2: 
Fazolový guláš s drůbežím masem, pečivo, ovoce
Hl. jídlo 3: 
Pštroší vejce, br. kaše, salát
Středa 27.03.2019
Polévka: 
Květáková s vejcem
Hl. jídlo1: 
Plněný kapustový list, brambory, salát
Hl. jídlo 2: 
Ovocné knedlíky s tvarohem, ovoce
Hl. jídlo 3: 
Hovězí pražská pečeně, rýže, ovoce

.

 
 
Mapa webu
A
A
A

Škola pro demokracii


Tento školní rok jsme vstoupili do projektu Škola pro demokracii. První podmínkou pro vstup do projektu je aktivní žákovský parlament, který u nás pracuje již řada let pod vedením výchovné poradkyně a metodika prevence.

 

Cílem projektu je zapojit žáky do chodu školy a učit je přebírat odpovědnost. V budoucnu se jako občané snadněji zapojí do práce prospěšné naší zemi.

 

Každé dítě na základní škole by mělo získat nezbytné občanské dovednosti a aktivní participativní postoje (skrze žákovské parlamenty se děti učí zajímat se o své okolí, získávají nástroje k jeho proměňování a osobně se v tom sami rozvíjejí, zrají, ….).

 

Co je žákovský parlament:
- skupina volených žáků jedné třídy (dvě děti z každé třídy),
- od spolužáků ve třídách i učitelů sbírají informace o tom, co by mohli ve škole zlepšit,
- na pravidelných schůzkách parlamentu řeší, jakým způsobem těmto nápadům vyjít vstříc,
- spolužáky ve třídách pravidelně informují o své činnosti.

 

Parlamenty se nejčastěji věnují činnostem, které:
- zlepšují atmosféru ve škole (soutěže, pořádání akcí, …),
- proměňují fyzické prostředí školy (vymalování chodby, nástěnky, …),
- podporují charitu (nákup kompenzačních pomůcek pro spolužáka, spolupráce s nadacemi, …).

 

Žákovský parlament:
- podporuje informovanost napříč školou,
- zvyšuje zájem žáků o školní společenství,
- vede děti k odpovědnému přístupu ke svému životu i ke světu,
- pomáhá jim nabývat dovednosti, které jim umožní podílet se smysluplně na životě společnosti,
- dává jim možnost zažít, že mohou svět kolem sebe pozitivně proměňovat.

 

Zapsala: Radka Plasová

 

 

Škola pro demokracii

V tomto školením roce jsme se zapojili do projektu „Škola pro demokracii“. Během následujícího školního roku budeme mapovat osm oblastí naší školy:

 

1)      Dokumenty školy
2)      Nástroje komunikace
3)      Práce s pravidly
4)      Práce se třídou
5)      Učení a hodnocení
6)      Žákovská samospráva
7)      Naše škola
8)      Škola v obci
 

V rámci třídnických hodin nebo hodin zaměřených k občanské výchově se budeme zabývat výše uvedenými tématy a poté budeme tato témata vyhodnocovat a diskutovat na setkání našeho žákovského parlamentu.