Město Kladno
Kotva
Logo školy
Školní hymna
Nepřehlédněte
Informace z MŠMT
23.10.2020

Vážení rodiče,

dovolujeme si upozornit na tyto materiály z MŠMT:

Dokumentdoporučené odkazy  (Velikost: neznámá) , verze PDF souborpdf (Velikost: neznámá)

leták 1. stupeň

leták 2. stupeň

Obědy v listopadu
22.10.2020
Vážení rodiče,
 
v návaznosti na vládní opatření budeme v listopadu vařit opět jen jedno jídlo. Obědy Vám budou automaticky odhlášeny. Pokud budete chtít, aby se Vaše dítě stravovalo, musíte si znovu oběd přihlásit.
Omlouváme se, ale nikdo nevíme, co bude za týden nebo 14 dní.
Pro žáky 9. tříd
21.10.2020

Vážení rodiče,

informace od paní Vyčítalové pro žáky 9. tříd najdete PDF souborzde (Velikost: neznámá)

Stravování
14.10.2020

Vážení rodiče,

dle informací MŠMT z 13.10.20 je umožněn odběr obědů v rámci školního stravování za dodržení všech hygienických pravidel.

Od pondělí 19.10.20 tedy umožníme odběr obědů (1 jídlo - viz jídelníček) v čase 11.30-13.30, obědy je třeba znovu přihlásit. Protože nelze předělat vyvěšený jídelníček, objednávejte: 19.10. - 2, 20.10. - 1, 21.10. - 1, 22.10. -2, 23.10. -1.

 

Ošetřovné
14.10.2020

Vážení rodiče,

dovolujeme si upozornit na tiskovou zprávu Miniserstva práce a sociálních věcí PDF souborzde (Velikost: neznámá)

Distanční výuka žáků
13.10.2020

Vážení rodiče,

na základě krizového opatření vlády ze dne 12. 10. 2020 se s účinností ode dne 14. října 2020 od 00:00 hod. do dne 1. listopadu 2020 do 23:59 omezuje provoz základních škol a zakazuje se osobní přítomnost žáků na základním vzdělávání v ZŠ.

 

Informace k výuce v termínu 12.10.-30.10.20
9.10.2020

Vážení rodiče,

dovolujeme si Vás informovat o způsobu výuky dle krizových opatření vlády PDF souborzde (Velikost: neznámá).

GDPR
Tisk
Sitemap
Mapa webu
A
A
A

Péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami


Výchovný poradce pro 1. a 2. stupeň Mgr. Věra Vyčítalová má konzultační hodiny v pátek od 8.50 do 10.30 hod. nebo dle dohody.

 

Má-li dítě speciální vzdělávací potřeby, je na základě doporučení třídního učitele případně dětského lékaře a se souhlasem rodičů posláno do Pedagogicko-psychologické poradny v Kladně, nebo do speciálně-pedagogického centra. O výsledku vyšetření z PPP či z SPC jsou informováni všichni učitelé, kteří dítě vyučují, pokud s tím rodič souhlasí. Podle stupně obtíži by měli tito učitelé žáky zohledňovat. Žáci, kteří mají specifické vývojové poruchy učení (dyslexie, dysortografie, dyskalkulie), případně chování  nebo se jedná o žáky mimořádně nadané, dostávají různé stupně podpůrných opatření. Může se jednat o individuální vzdělávací plán, který vypracovávají a pravidelně doplňují třídní učitelé ve spolupráci s rodiči a ostatními vyučujícími. Dále mají žáci nárok na různé učební pomůcky, navštěvují hodiny speciální pedagogické péče nebo pedagogické intervence. Někteří žáci s SVP potřebují pomoc asistenta pedagoga.

 

V reedukačních  skupinách pracují s bzučáky, procvičují sluchovou analýzu, používají speciální pracovní sešity, učebnice a další pomůcky, pracují na počítačích a s interaktivní tabulí.

 

Přehled reedukačních skupin

Speciální pedagogická péče

Mgr. Jiřina Buriánková

1 sk. – 1. stupeň

 

Mgr. Pavlína Komancová

1 sk. – 1. stupeň, 1 sk. – 2. stupeň

 

Mgr. Jana Šuranyi 

 1 sk. - 2. stupeň - dyskalkulie

     

Pedagogická intervence

Mgr. Šárka Rosenkrancová

2. třída

 

Mgr. Jiřina Buriánková

4. třída

 

Mgr. Marcela Kubištová

5. třída

 

Mgr. Petra Brabcová

2. stupeň

 

 

 

Dyslektický kroužek

Mgr. Lenka Chabrová

2. stupeň

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Náplň práce výchovné poradkyně je tedy zaměřena na péči o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, zejména na:

 

  1. vyhledávání žáků s podezřením na SPU
  2. zajišťování vyšetření v PPP Kladno
  3. vedení povinné dokumentace
  4. kontrolu speciální pedagogické péče v doučovacích skupinách
  5. kontrolu a koordinaci individuální péče třídních učitelů a jednotlivých pedagogů
  6. zajišťování odborných materiálů, pomůcek, metodik
  7. spolupráci s PPP Kladno a dalšími odbornými pracovišti
  8. spolupráci s rodiči v dané problematice