Město Kladno
Kotva
Logo školy
Školní hymna
Nepřehlédněte
Informace ze školní jídelny
6.1.2021
Vážení rodiče,
po dobu distanční výuky vašeho dítěte si nezapomeňte odhlásit oběd, pokud ho nebudete vyzvedávat (obědy se nebudou od příštího týdne odhlašovat hromadně, pokud si neodhlášený oběd nevyzvednete, propadne).
 
Informace k hodnocení žáků
5.1.2021

Vážení rodiče,

dovolujeme si Vás upozornit na materiál MŠMT PDF souborzde (Velikost: neznámá)

Informace ze školní jídelny
30.12.2020

Vážení rodiče,

s platností od 4.1.2021 se upravuje výdej obědů:

- Ve školní jídelně se mohou prezenčně stravovat pouze žáci a studenti v prezenční výuce a zaměstnanci školy přítomní na pracovišti - čas výdeje 11.30 - 14.00

- Ostatní žáci, studenti a zaměstnanci školy (na distanční výuce) si mohou stravu odebrat výdejním okénkem (take-away) do přinesených nádob

časy výdeje: 11.00 - 11.30 a 14.00 - 14.15

    Žáci i zaměstnanci školy mají povinnost v prostorách školní jídelny nosit roušky, s výjimkou doby konzumace stravy. 

Obědy budou odhlášeny - pokud si žáci budou obědy vyzvedávat u výdejního okénka, je třeba je znovu PŘIHLÁSIT.  

Informace o organizaci výuky od 4.1. do 10.1.2021
29.12.2020

Vážení rodiče,

dovolujeme si vás upozornit na materiál MŠMT k PDF souborInformace k provozu škol od 27.12.2020 (Velikost: neznámá)

GDPR
Tisk
Sitemap
Mapa webu
A
A
A

EU - peníze školám


 

Cílem projektu NOVÁ SEDMA PRO ŽIVOT je prostřednictvím nových metod a nástrojů docílit zlepšení stavu vzdělávání na naší základní škole. Zkvalitnění a zefektivnění výuky bude dosaženo dalším metodickým vzděláváním pedagogických pracovníků, tvorbou a následným používáním nových metodických pomůcek a učebních materiálů ve výuce. Zvýšení efektivity práce se žáky ve vybraných prioritních tématech bude probíhat individualizací výuky prostřednictvím dělení hodin nebo podporou při vzdělávání žáků se SVP a žáků mimořádně nadaných.

 

Prioritní témata:

  • finanční a matematická gramotnost
  • přírodovědná gramotnost
  • rozvoj digitálních technologií

 

Kontrola plnění projektového záměru ke dni závěrečné monitorovací zprávy (30.9.2013):

Projekt byl pro školu velice přínosný. Zejména vybavení školy technikou přineslo kvalitativní posun ve výuce. Už od prvních tříd se žáci učí používat interaktivní tabule a pracovat na nich. Výuka se stala pro žáky nejen prvních ročníků velmi zajímavou a poutavou.

 

Žákům velmi pomohla individualizace výuky. Mohli jsme se více věnovat jednotlivým žákům a zohledňovat jejich potřeby. Pozitivně hodnotím i výrobu DUM. Přínos to mělo nejen pro žáky, ale i pro pedagogy.

 

Žáci pracovali s úkoly, které přímo souvisely s matematikou, finanční gramotností, ICT a přírodními vědami. Úkoly odpovídaly úrovni žáků naší školy.

 

Pedagogova příprava DUM posunula v rozvoji počítačové gramotnosti. Zároveň bylo přínosné i proškolení pedagogů v matematice a finanční gramotnosti. Došlo také ke kvalitativnímu posunu.

 

Z uvedeného vyplývá, že náš projektový záměr byl naplněn.

 

Zapsala: Mgr. Martina Mlynárová

 

Plán využití finančních prostředků

Stav ke dni závěrečné

monitorovací zprávy

Individualizovat výuku žáků

720 odučených hodin

Zapojit učitele do DVPP v
oblasti matematické a finanční gramotnosti

20 osvědčení - FG a M

Vytvořit řadu digitálních materiálů,
které budou učitelé vzájemně sdílet

40 sad ověřených DUMů

Zařídit novou kombinovanou
učebnu chemie a fyziky

splněno

Zmodernizovat učebnu přírodopisu

splněno

Připojit pomocí nových PC
všechny třídy kInternetu

splněno

Vytvořit digitální učebnu

splněno

Nakoupit řadu moderních
vyučovacích pomůcek

splněno

 

Další informace:

výběrová řízení

přehled ověřených DUMů