Město Kladno
Kotva
GDPR
 
 
Aktuality
Zrušení ozdravného pobytu u moře
8.10.2019

Vážení rodiče,

vzhledem k malému počtu zájemců o ozdravný pobyt u moře ho paní ředitelka pro tento školní rok ZRUŠILA.

Platba poplatku za školní družinu ve školním roce 2019/20
10.9.2019

Úplata za vzdělávání ve ŠD na škol.rok 2019/20 je stanovena ve výši 150,- Kč na žáka za měsíc.

Platbu prvního pololetí ve výši 600,-- Kč (září, říjen, listopad, prosinec) zašlete nejpozději do 15. 10. 2019 na účet školy č.ú. 115-7480750207/0100.

Variabilní symbol obdrží každý žák. Do poznámky k platbě uvádějte celé jméno a třídu.

Na platbu za druhé pololetí budete včas upozorněni.

informace rodičům
9.9.2019

Vážení rodiče,

 

setkání zástupců RADY ŠKOLY  proběhne 10.10.2019 v 17:00 v ředitelně školy

setkání zástupců RADY RODIČŮ (1 zástupce rodičů z každé třídy) bude 05.11.2019 v 16:30 v učebně IT 

Číslo účtu pro platbu ŠD, LVVZ a ŠvP
21.9.2018

Vážení rodiče,

číslo účtu pro platbu poplatku za školní družinu (ŠD), platbu za lyžařský výcvik (LVVZ) a pro platbu školy v přírodě (ŠvP). Při platbě vždy uvádějte variabilní symbol a do poznámky jméno a příjmení žáka a popis platby (ŠD, LVVZ, ŠvP).

 

č.ú. 115-7480750207/0100 u Komerční banky

 

Variabilní symbol obdrží každý žák a slouží po celou dobu jeho docházky do ZŠ.

 
 
V příštích dnech vaříme
Pondělí 14.10.2019
Polévka: 
Pórková s vejcem
Hl. jídlo1: 
Segedínský guláš, knedlík, ovoce
Hl. jídlo 2: 
Kuře po zahradnicku, rýže, salát
Hl. jídlo 3: 
Těstovinový salát se zeleninou a tuňákem, ovoce
Úterý 15.10.2019
Polévka: 
Barevná s pohankou
Hl. jídlo1: 
Rybí krokety se sýrem, br. kaše, obloha
Hl. jídlo 2: 
Kantonská rýže (rizoto s kuřecím a šunkou), řepa
Hl. jídlo 3: 
Debrecínská pečeně, těstoviny, ovoce
Středa 16.10.2019
Polévka: 
Bramboračka
Hl. jídlo1: 
Kotlíkový perkelt, špecle, ovoce
Hl. jídlo 2: 
Krůtí na slanině, špenát, br. knedlík
Hl. jídlo 3: 
Čočka na kyselo, vejce, okurka
Čtvrtek 17.10.2019
Polévka: 
Rybí
Hl. jídlo1: 
Vepřové žebírko na kmíně, rýže, ovoce
Hl. jídlo 2: 
Kuřecí roláda se dvěma druhy sýrů, br. kaše, salát
Hl. jídlo 3: 
Hovězí na žampionech, těstoviny, ovoce
Pátek 18.10.2019
Polévka: 
Čočková
Hl. jídlo1: 
Hovězí protýkané zeleninou, brambory, ovoce
Hl. jídlo 2: 
Plněný bramborový knedlí, zelí, ovoce
Hl. jídlo 3: 
Těstovinové mašličky s nivou a bylinkami, jogurt

.

 
 
Mapa webu
A
A
A

Škola pro demokracii


Tento školní rok jsme vstoupili do projektu Škola pro demokracii. První podmínkou pro vstup do projektu je aktivní žákovský parlament, který u nás pracuje již řada let pod vedením výchovné poradkyně a metodika prevence.

 

Cílem projektu je zapojit žáky do chodu školy a učit je přebírat odpovědnost. V budoucnu se jako občané snadněji zapojí do práce prospěšné naší zemi.

 

Každé dítě na základní škole by mělo získat nezbytné občanské dovednosti a aktivní participativní postoje (skrze žákovské parlamenty se děti učí zajímat se o své okolí, získávají nástroje k jeho proměňování a osobně se v tom sami rozvíjejí, zrají, ….).

 

Co je žákovský parlament:
- skupina volených žáků jedné třídy (dvě děti z každé třídy),
- od spolužáků ve třídách i učitelů sbírají informace o tom, co by mohli ve škole zlepšit,
- na pravidelných schůzkách parlamentu řeší, jakým způsobem těmto nápadům vyjít vstříc,
- spolužáky ve třídách pravidelně informují o své činnosti.

 

Parlamenty se nejčastěji věnují činnostem, které:
- zlepšují atmosféru ve škole (soutěže, pořádání akcí, …),
- proměňují fyzické prostředí školy (vymalování chodby, nástěnky, …),
- podporují charitu (nákup kompenzačních pomůcek pro spolužáka, spolupráce s nadacemi, …).

 

Žákovský parlament:
- podporuje informovanost napříč školou,
- zvyšuje zájem žáků o školní společenství,
- vede děti k odpovědnému přístupu ke svému životu i ke světu,
- pomáhá jim nabývat dovednosti, které jim umožní podílet se smysluplně na životě společnosti,
- dává jim možnost zažít, že mohou svět kolem sebe pozitivně proměňovat.

 

Zapsala: Radka Plasová

 

 

Škola pro demokracii

V tomto školením roce jsme se zapojili do projektu „Škola pro demokracii“. Během následujícího školního roku budeme mapovat osm oblastí naší školy:

 

1)      Dokumenty školy
2)      Nástroje komunikace
3)      Práce s pravidly
4)      Práce se třídou
5)      Učení a hodnocení
6)      Žákovská samospráva
7)      Naše škola
8)      Škola v obci
 

V rámci třídnických hodin nebo hodin zaměřených k občanské výchově se budeme zabývat výše uvedenými tématy a poté budeme tato témata vyhodnocovat a diskutovat na setkání našeho žákovského parlamentu.