Město Kladno
Kotva
GDPR
 
 
Aktuality
Číslo účtu pro platbu ŠD, LVVZ a ŠvP
21.9.2018

Vážení rodiče,

číslo účtu pro platbu poplatku za školní družinu (ŠD), platbu za lyžařský výcvik (LVVZ) a pro platbu školy v přírodě (ŠvP). Při platbě vždy uvádějte variabilní symbol a do poznámky jméno a příjmení žáka a popis platby (ŠD, LVVZ, ŠvP).

 

č.ú. 115-7480750207/0100 u Komerční banky

 

Variabilní symbol obdrží každý žák a slouží po celou dobu jeho docházky do ZŠ.

Platba poplatku za školní družinu ve školním roce 2018/19
6.9.2018

Úplata za vzdělávání ve ŠD na škol.rok 2018/19 je stanovena ve výši 150,- Kč na žáka za měsíc.

Platbu prvního pololetí ve výši 600,-- Kč (září, říjen, listopad, prosinec) zašlete nejpozději do 15. 10. 2018 na účet školy č. ú. 115-7480750207/0100.

Variabilní symbol obdrží každý žák. Do poznámky k platbě uvádějte celé jméno a třídu.

Na platbu za druhé pololetí budete včas upozorněni. 

Zápis do ŠD na školní rok 2018--2019
29.6.2018

Zápis do ŠD bude prováděn:

před zahájením šk. roku 30. 8. v 9 - 15 hod a 31. 8. v 9 - 13 hod v pavilonu ŠD

první den školní docházky 3. 9. v 7 – 10 hod v pavilonu ŠD

Pravidelný provoz školní družiny bude zahájen od 4.9.2018.

ŠVP - Sklárna (1.A, 1.B, 2.B, 2.C, 3.A )
18.6.2018

Vážení rodiče,

vaše děti dorazily na školu v přírodě do Sklárny v pořádku

Platba ve školní družině
8.9.2017

 

Vážení rodiče,

platba za školní družinu je možná od pondělí 11. 9. 2017 v sekretariátu školy.

 

Poplatek se vybírá za období:          

září – říjen 2017

300,- Kč          platí se 09/17

listopad – prosinec 2017   

300,- Kč          platí se 11/17

leden – březen 2018         

450,- Kč          platí se 01/18

duben – červen 2018       

450,- Kč          platí se 04/18

 

platit je možné i na delší období dle domluvy v sekretariátu

na platby za ŠD budete vždy včas upozorněni v notýsku

 

Vybírání poplatku:    

pondělí – pátek   

7, 00 – 15,00 hod.

 
 
V příštích dnech vaříme
Pondělí 24.09.2018
Polévka: 
Květáková
Hl. jídlo1: 
Palačinky s tvarohem, ovoce
Hl. jídlo 2: 
Kuře ala bažant, zelí, br. knedlík, ovoce
Hl. jídlo 3: 
Haše, brambory, salát
Úterý 25.09.2018
Polévka: 
Kedlubnová s bramborami a zakysanou smetanou
Hl. jídlo1: 
Filé z tilápe na másle, br. kaše, dušená zelenina
Hl. jídlo 2: 
Hovězí cikánská pečeně, rýže, ovoce
Hl. jídlo 3: 
Krůtí na slanině, špenát, gnocci, ovoce
Středa 26.09.2018
Polévka: 
Z červené čočky
Hl. jídlo1: 
Maďarský guláš, těstoviny, ovoce
Hl. jídlo 2: 
Džuveč se sýrem, řepa
Hl. jídlo 3: 
Zeleninové řízečky, br. kaše, šlehaný tvaroh vanilkový
Čtvrtek 27.09.2018
Polévka: 
Kuřecí vývar s kuskusem
Hl. jídlo1: 
Mexické fazole s kuřecím masem, pečivo, ovoce
Hl. jídlo 2: 
Sekaná pečeně, br. kaše, salát,
Hl. jídlo 3: 
Zapečené špagety s hovězím masem a sýrem, ovoce
28.09.2018
Nezadáno

.

 
 
Mapa webu
A
A
A

EU - peníze školám


 

Cílem projektu NOVÁ SEDMA PRO ŽIVOT je prostřednictvím nových metod a nástrojů docílit zlepšení stavu vzdělávání na naší základní škole. Zkvalitnění a zefektivnění výuky bude dosaženo dalším metodickým vzděláváním pedagogických pracovníků, tvorbou a následným používáním nových metodických pomůcek a učebních materiálů ve výuce. Zvýšení efektivity práce se žáky ve vybraných prioritních tématech bude probíhat individualizací výuky prostřednictvím dělení hodin nebo podporou při vzdělávání žáků se SVP a žáků mimořádně nadaných.

 

Prioritní témata:

  • finanční a matematická gramotnost
  • přírodovědná gramotnost
  • rozvoj digitálních technologií

 

Kontrola plnění projektového záměru ke dni závěrečné monitorovací zprávy (30.9.2013):

Projekt byl pro školu velice přínosný. Zejména vybavení školy technikou přineslo kvalitativní posun ve výuce. Už od prvních tříd se žáci učí používat interaktivní tabule a pracovat na nich. Výuka se stala pro žáky nejen prvních ročníků velmi zajímavou a poutavou.

 

Žákům velmi pomohla individualizace výuky. Mohli jsme se více věnovat jednotlivým žákům a zohledňovat jejich potřeby. Pozitivně hodnotím i výrobu DUM. Přínos to mělo nejen pro žáky, ale i pro pedagogy.

 

Žáci pracovali s úkoly, které přímo souvisely s matematikou, finanční gramotností, ICT a přírodními vědami. Úkoly odpovídaly úrovni žáků naší školy.

 

Pedagogova příprava DUM posunula v rozvoji počítačové gramotnosti. Zároveň bylo přínosné i proškolení pedagogů v matematice a finanční gramotnosti. Došlo také ke kvalitativnímu posunu.

 

Z uvedeného vyplývá, že náš projektový záměr byl naplněn.

 

Zapsala: Mgr. Martina Mlynárová

 

Plán využití finančních prostředků

Stav ke dni závěrečné

monitorovací zprávy

Individualizovat výuku žáků

720 odučených hodin

Zapojit učitele do DVPP v
oblasti matematické a finanční gramotnosti

20 osvědčení - FG a M

Vytvořit řadu digitálních materiálů,
které budou učitelé vzájemně sdílet

40 sad ověřených DUMů

Zařídit novou kombinovanou
učebnu chemie a fyziky

splněno

Zmodernizovat učebnu přírodopisu

splněno

Připojit pomocí nových PC
všechny třídy kInternetu

splněno

Vytvořit digitální učebnu

splněno

Nakoupit řadu moderních
vyučovacích pomůcek

splněno

 

Další informace:

výběrová řízení

přehled ověřených DUMů