Město Kladno
Kotva
Logo školy
Školní hymna
Nepřehlédněte
Důležité sdělení - roušky 2
17.9.2020

Vážení rodiče, milé děti,

od 18.9.2020 je ve třídách 2. stupně nutné nošení roušek i během výuky.

PDF souborPokyn ŘŠ - hygienická opatření (Velikost: neznámá)

Důležité sdělení - roušky
9.9.2020

Vážení rodiče, milé děti,

od 10.9.2020 je ve společných prostorách školy nutné nošení roušek. Před vstupem do školy si musíte roušku nasadit - bez roušky není vstup do školy možný.

Metodický pokyn ŘŠ

Nástup do školy dne 1. 9. 2020
24.8.2020

Vážení rodiče, milí žáci,

prosíme o dodržení termínů pro vstup do školy dne 1. 9. 20:

7.30 - 7.45 - žáci 2. stupně

7.45 - 8.00 - žáci 1. stupně

Děkujeme a přejeme všem žákům úspěšný školní rok.

GDPR
Tisk
Sitemap
Mapa webu
A
A
A

EU - peníze školám


 

Cílem projektu NOVÁ SEDMA PRO ŽIVOT je prostřednictvím nových metod a nástrojů docílit zlepšení stavu vzdělávání na naší základní škole. Zkvalitnění a zefektivnění výuky bude dosaženo dalším metodickým vzděláváním pedagogických pracovníků, tvorbou a následným používáním nových metodických pomůcek a učebních materiálů ve výuce. Zvýšení efektivity práce se žáky ve vybraných prioritních tématech bude probíhat individualizací výuky prostřednictvím dělení hodin nebo podporou při vzdělávání žáků se SVP a žáků mimořádně nadaných.

 

Prioritní témata:

  • finanční a matematická gramotnost
  • přírodovědná gramotnost
  • rozvoj digitálních technologií

 

Kontrola plnění projektového záměru ke dni závěrečné monitorovací zprávy (30.9.2013):

Projekt byl pro školu velice přínosný. Zejména vybavení školy technikou přineslo kvalitativní posun ve výuce. Už od prvních tříd se žáci učí používat interaktivní tabule a pracovat na nich. Výuka se stala pro žáky nejen prvních ročníků velmi zajímavou a poutavou.

 

Žákům velmi pomohla individualizace výuky. Mohli jsme se více věnovat jednotlivým žákům a zohledňovat jejich potřeby. Pozitivně hodnotím i výrobu DUM. Přínos to mělo nejen pro žáky, ale i pro pedagogy.

 

Žáci pracovali s úkoly, které přímo souvisely s matematikou, finanční gramotností, ICT a přírodními vědami. Úkoly odpovídaly úrovni žáků naší školy.

 

Pedagogova příprava DUM posunula v rozvoji počítačové gramotnosti. Zároveň bylo přínosné i proškolení pedagogů v matematice a finanční gramotnosti. Došlo také ke kvalitativnímu posunu.

 

Z uvedeného vyplývá, že náš projektový záměr byl naplněn.

 

Zapsala: Mgr. Martina Mlynárová

 

Plán využití finančních prostředků

Stav ke dni závěrečné

monitorovací zprávy

Individualizovat výuku žáků

720 odučených hodin

Zapojit učitele do DVPP v
oblasti matematické a finanční gramotnosti

20 osvědčení - FG a M

Vytvořit řadu digitálních materiálů,
které budou učitelé vzájemně sdílet

40 sad ověřených DUMů

Zařídit novou kombinovanou
učebnu chemie a fyziky

splněno

Zmodernizovat učebnu přírodopisu

splněno

Připojit pomocí nových PC
všechny třídy kInternetu

splněno

Vytvořit digitální učebnu

splněno

Nakoupit řadu moderních
vyučovacích pomůcek

splněno

 

Další informace:

výběrová řízení

přehled ověřených DUMů