Od 1. 9. 2024 hledáme na uvolněnou pracovní pozici učitel / učitelka na 2. stupni ZŠ novou pracovní sílu pro výuku hudební a výtvarné výchovy i na částečný úvazek.
Předpokladem je odborná kvalifikace dle zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky č 197/2014 Sb., a trestní a morální bezúhonnost.
Nabídku životopisu posílejte na adresu: zuzana.holeckova@7zskladno.cz, případně volejte na 736 768 769
29.8.2024, 9-15 h, pavilon ŠD 1.patro
30.8.2024, 9-15 h, pavilon ŠD 1.patro
2.9.2024, 7-10 h, pavilon ŠD školní jídelna v přízemí
Vážení rodiče,
seznamy uchazečů pod přiděl. registr. čísly najdete zde:
MŠ J. Foglara 2343 (Velikost: neznámá)
MŠ Vodárenská 2472 (Velikost: neznámá)
MŠ Vrchlického 2338 (Velikost: neznámá)
S účinností od 1. 9. 2024 je zřizovatelem stanovena úplata za zájmové vzdělávání ve školních družinách základních škol ve výši 250,- Kč /měsíc.
Nově, s účinností od 1. 1. 2024, dochází k rozšíření možného osvobození od úplaty nebo snížení úplaty za školní družinu o rodiny pobírající přídavek na dítě.
O osvobození bude možné žádat od začátku školního roku 2024/2025, tzn. od 1. 9. 2024. Žádající zákonný zástupce prokáže ředitelce školy tento nárok dokumentem „Oznámení o přiznání dávky státní sociální podpory – přídavek na dítě“
Cílem projektu NOVÁ SEDMA PRO ŽIVOT je prostřednictvím nových metod a nástrojů docílit zlepšení stavu vzdělávání na naší základní škole. Zkvalitnění a zefektivnění výuky bude dosaženo dalším metodickým vzděláváním pedagogických pracovníků, tvorbou a následným používáním nových metodických pomůcek a učebních materiálů ve výuce. Zvýšení efektivity práce se žáky ve vybraných prioritních tématech bude probíhat individualizací výuky prostřednictvím dělení hodin nebo podporou při vzdělávání žáků se SVP a žáků mimořádně nadaných.
Prioritní témata:
Kontrola plnění projektového záměru ke dni závěrečné monitorovací zprávy (30.9.2013):
Projekt byl pro školu velice přínosný. Zejména vybavení školy technikou přineslo kvalitativní posun ve výuce. Už od prvních tříd se žáci učí používat interaktivní tabule a pracovat na nich. Výuka se stala pro žáky nejen prvních ročníků velmi zajímavou a poutavou.
Žákům velmi pomohla individualizace výuky. Mohli jsme se více věnovat jednotlivým žákům a zohledňovat jejich potřeby. Pozitivně hodnotím i výrobu DUM. Přínos to mělo nejen pro žáky, ale i pro pedagogy.
Žáci pracovali s úkoly, které přímo souvisely s matematikou, finanční gramotností, ICT a přírodními vědami. Úkoly odpovídaly úrovni žáků naší školy.
Pedagogova příprava DUM posunula v rozvoji počítačové gramotnosti. Zároveň bylo přínosné i proškolení pedagogů v matematice a finanční gramotnosti. Došlo také ke kvalitativnímu posunu.
Z uvedeného vyplývá, že náš projektový záměr byl naplněn.
Zapsala: Mgr. Martina Mlynárová
Plán využití finančních prostředků | Stav ke dni závěrečné monitorovací zprávy |
Individualizovat výuku žáků | 720 odučených hodin |
Zapojit učitele do DVPP v | 20 osvědčení - FG a M |
Vytvořit řadu digitálních materiálů, | 40 sad ověřených DUMů |
Zařídit novou kombinovanou | splněno |
Zmodernizovat učebnu přírodopisu | splněno |
Připojit pomocí nových PC | splněno |
Vytvořit digitální učebnu | splněno |
Nakoupit řadu moderních | splněno |
Další informace:
výběrová řízeníCopyright © 2017 - 2024 | 7. ZŠ a MŠ Kladno &   Vitalex Computers s.r.o. - Tvorba školních webů | Prohlášení o přístupnosti | Cookies